Sunday, January 23, 2011

Cinta dan aku..

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan

walaupun mereka telah dikecewakan.

Kepada mereka yang masih

percaya, walaupun mereka telah dikhianati.

Kepada mereka yang

masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya

dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan

untuk membangunkan kembali kepercayaan.

namun..masih adakah cinta utk diriku?

26 comments:

  1. Love HIM and HE surely loves you back. Salam.

    ReplyDelete
  2. hai..kaseh cayang!

    perasaan yang semula jadi..

    walau hancur kecewa..

    bila ia dtg..tak dpt nak menahannya!

    ReplyDelete
  3. salam jumaat kaseh

    bz ke .... ^_~

    ReplyDelete
  4. wahai cik kaseh...

    dah habis idea ke..

    hihi..guwau je

    ReplyDelete
  5. terima kasih kak pah & ati

    kaseh kurang active kat sini.. biasa luahan perasaan je kat sini hehe...

    biasa kaseh update kat http://transformasi2009.blogspot.com

    bebila free jenguk la sana eh

    ReplyDelete
  6. saya pon mencari cinta saya yang ilanggg..huuuu~!

    ReplyDelete
  7. cinta allah dan rasulnya, tiada kecewa di hati :)

    ReplyDelete
  8. bila nak buat n3 baru ni... lemas dalam cinta? hehe

    ReplyDelete
  9. cinta tetap ada di hati setiap manusia

    ReplyDelete
  10. cinta pada ilahi sentiasa mekar di hati

    ReplyDelete
  11. cinta sejati hanya pada Ilahi ^^,

    ReplyDelete
  12. salam kaseh,

    kak ati dtg ni..
    bz lagi ke cayang..


    ^___^ mood senyum hari ini

    ReplyDelete
  13. cinta pasti ada, bukan hanya cinta antara lelaki dan wanita.

    ReplyDelete
  14. salam kaseh : jiwang sangat2 uols...
    ngilu iols baca
    ekekekeke

    ReplyDelete
  15. cinta pasti ada. itu janji tuhan. :)

    ReplyDelete
  16. indahnya... puitis. ^_^ suke3!

    emm.. msih ada cinta utk kita, dan cinta itu akn mkar slamanya.. tp kita tlah lama trhijab dgn cinta itu dek biasan Cinta dunia..
    cintailah yg MAHA PENCINTA.

    ReplyDelete
  17. cinta tetap ada di hati setiap manusia di bumi allah ini..

    ReplyDelete
  18. cinta tetap ada jika kita berani membukanya..kunci di tangan kita.....terpulang....

    ReplyDelete
  19. salam kenal rakan baru no 40. Ada masa jemput la singgah teratak amy ye!

    ReplyDelete
  20. cinta ada dimana-mana, kecewa, kecewa dan terus kecewa rasanya itu bukanlah pengakhiran kehidupan yang pasti akan lebih memberi keyakinan kerana telah melalui banyak pengalaman.

    salam ukhwah, salam perkenalan dari aina.

    ReplyDelete
  21. masih ada...

    kasehNya x pernah padam

    ReplyDelete
  22. salam....

    cinta....ditakdirkan Allah tiada definisi yg tepat..tapi kehadiran cinta begitu kita terasa..

    saya selalu membicarakan pasal cinta dalam puisi2 saya..

    Puisi yang tiada bahasa tiada memberi rasa. Puisi perlu jiwa. Mendramakan kehidupan. Kehidupan yang dilalui manusia dan rencahnya.

    Puisi memerlukan cakrawala untuk mengindahkan. Memerlukan alam untuk berbicara. Memerlukan pelangi untuk mewarna...

    bolehkah kita hidup tanpa cinta?

    ReplyDelete